dimarts, 31 de març del 2009

Roc del Boc
















23 de Març.










Un ocellet ens ha dit que prop de casa , hi ha un corredor que està en molt bones condicions, el central del Roc del Boc, ens falta temps per anar-hi.


Avui anem l'Albert, en Victor i jo.

Fem l'aproximació amb esquís, fins a peu de corredor a on els deixem. El corredors consta de tres ressalts de gel , el primer força interessant, i campes de neu intermitjes , al final ens queda una grimpada per roca i una aresta que donaran a l'activitat un aspecte prou interessant. Etngut un sol contratemps es meves ancies de picar gel n'han precipitat un troç que ha impactat amb la cara d'en Victor, spero que no m'ho tingui en compte,
Activitat molt recomenable en general.

El millor del dia però, és que proposo a l'Albert a anar al Gaube ell accepta amb la condició de fer-lo amb esquís a l'esquena i sortin des del cotxe, li dic que esta sonat i que de cap manera, però sabent que ja m'ha convençut i que dimecres m'espera una jornada llarga...





1 comentari:

Xavi ha dit...

Quin equip mes profesional!!