dimarts, 28 d’abril del 2009

Couloir de Gaube
















Dijous 2 d'abril










Al final l'Albert m'ha convençut anirem al Gaube del tiron , de cotxe a cotxe i sortin de Puigcerda tan tard com puguem, cada dia enteng menys a l'Albert i a mi per fer-li cas...

Sortim del cotxe a les 5:30 , ens hem adormit, i després de donar unes quantes voltes trobem el camí correcte cap al refu, només ens falten el pitralls , perque el pistoletazo de sortida ja ha sonat fa una estona. Aquest paiao un dia em treurà els ulls literalment, fem l'aproximació al corredor com si estiguessim a una cursa, dues hores i mitja des del cotxe, em sembla que no està malament del tot.
El corredor està bastant fàcil amb la traça ben marcada, anem a pèl fins al primer ressalt uns 15 metres de gel a 70 , facilet però li dona emoció al tema , fins aquí la pujada ha estat un pel monòtona. Una mica de corredor més i ja estem a peu de la cascada, l'Albert em cedeix el llarg a i, tans cops hi havia somiat amb aquesta cascada i amb un parell d'empaçades de saliva ja soc a la sortida del Gaube, el sol em toca la cara per primer cop al dia i, mentres asseguro l'Albert, intento assaborir amb intensitat el moment,.. l'Albert arriba, encaixada de mans i compartim esmorzar amb vistes al Pirineu, impressionant!!!!!! només ens queda un esquiada de nassos fins al cotxe!!! Puta Mare!!!!

1 comentari:

Lau ha dit...

Déu ni do, que guapo!

Em sembla que ni ha un que li entrerà una miqueta d'enveja...