dijous, 7 de maig del 2009

Canal del Riambau

Dimarts, 28 d-abril.
Aquest any sembla que l hivern no es vol acabar, mentre molta gent ja nomes pensa en la roca i la caloreta, s estan donant unes condicions com feia temps que no teniem per fer corredors en bones condicions.
Ens assebentem que la Canal del Riambau al Pedra esta " ice conditions" i amb l Alfons i anem sense dubtar. L aproximacio no promet gaire , la neu esta bastant podrida i ens enfonsem fins els genolls, pero quan arribem apeu de canal , el tema s endureix de forma sobtada i ens pemet anar a pel fins a la base del primer ressalt.


Avui em toca a mi em diu l alfons, i sense pensar mo em lligo la corda i m enfilo, no soc gaire valent i aquest llarg sobre un gel finet em posa les piles.


Seguim per una campa de neu i arribem a una altre ressalt de neu i gel. Espectacular, gel una mica delicat pero permet progressar amb delicadesa, l Alfons des de la reunio em te control.lat en tot moment, m indica i m aconsella com he de posar peus i que estiri mes els bracos.
Al final es posa una mica dret , pero amb un cop de gas ja soc fora, tenir l Alfons a la reunio observant me m ha donat confianca, d aqui ens queda una altra campa de neu i un ressalt de roca, probablement de 5 sup , que , aquest cop si ,li cedeixo al company



D aqui al collet i som en un tres i no res . No deixem perdre el cim , un com a bon alpinista i l altre com a bon aprenent d alpinista, preferim culminar l asensio arribant al pollego superior.




Ho sento pero avui no se que passa que el teclat no vol ni accents ni apostrofs ni c trencada.

3 comentaris:

Lau ha dit...

Molt bé senyor! Veig que ja domineu l'art dels blogs!

Bones fotos, però bbrrrr!! QUIN FRED NO??

Alfonso Gaston ha dit...

Marçal que amagat tenies això del blog... esta molt bé. A veure si fem otra escaladita aviat que hay que dar de comer al blog je,je. Cuida't machine.

marcal i Laura ha dit...

Hola Alfons, Vaig veure el teu blog, i la Laura m'hi va animar, no sóc gaire habil escrivint però fem el que podem. El tema de fer una altre escaladita queda pendent, ahir vaig la Con ocho basta, inspirat del teu blog, adeu.