dilluns, 5 de març del 2012

ELS QUE SEGUIM A LA MOLINA

Nosaltres no tenim aventuretes pel Cap Nord però estem a tope aquí a la Molina. El dijous passat vam anar a probar l'esquí de fons. L'Erola n'havia fet un parell de vegades quan tenia tres anys i pel Gil era la primera vegada.

No va anar malament del tot, això sí anàven més per terra que drets i al final no hi havia cap professor per fer classe i vam anar nosaltres sols, una miqueta més d'una hora d'exercici.
Al divendres sortint de l'escola vam baixar a Barcelona i vam anar tots tres i amb el Jofre i la Imaltzin al Palau St. Jordi que feien l'espectacle de Disney on Ice amb el Llamp McQueen, La Campanilla, La Sirenita i el Toy Story. Ens ho vam passar súper bé!!!!
Seguint amb la setmana intensiva el Gil i l'Erola van anar a fer les classes d'esquí de dissabte i diumenge de 9:00 a 13:00. Però l'Erola el diumenge va fer La Cabirol surfera una cursa de surferillos a la pista de trampolí.
A la tarda per si no estàvem cansats vam anar a patinar sobre gel, això sí que era la primera vegada i per sort anàven sols perque si els havia d'aguantar jo anàvem llestos. Ho van probar molt i molt bé , això sí del que vam anar per terra vam sortir de la pista com unes croquetes arrebossades. L'Erola però es va guanyar un morat al genoll.
Jo vaig fent els meus pinitos amb el Pachtwork que fa un mes que vaig començar les classes i enganxa a tope, em passo el dia cosint com una boja.
I per si no fos poc anem cuidant La Tagnan, l'Amphu, el Torb, la Rufa, el Llamp, la Nora i la Lleona, el cadell que s'ens escapa de tant en tant.

1 comentari:

marcal i Laura ha dit...

Molt be nenes, sou uns cracks!!! un dia vindreu a Finmark i semblareu Natius.

Marçal