dissabte, 7 de març del 2015

START BANKET

Ahir divendres 6 de Març els handlers del equip del Marçal van aconseguir arribar a Alta després de passar 3 nits a Oslo per culpa d'una vaga d'avions.
Van arribar amb el temps just per fer una dutxa i anar cap a l'start banket. Lo complicat és que handlers i muixer han tingut molt poc temps per poder parlar i per poder fer l'estratègia de la cursa.

El start banket cada any el fan més complicat, com que hi ha molts equips inscrits sse'ls hi ha anat una mica de les mans i han dividit el sopar en dos salons, el que no ens ha agradat als equips és que en un salón hi havia mushers i un handler i en l'altra la resta de handlers, equips totalment dividits. El Miquei és un cas a part, com que ell ja és quasi com un VIP aquí a Finnmark sempre li toca anar sol en una taula amb gent important.

Des de que venim a la Finnmarkslopet sempre hem corregut com a equip català, però aquest any al ser campionat del món tot era diferent. Ja fa mesos desde l'organització s'ens va avisar que haviem de còrrer com a Espanyols.
Va ser una llàstima perquè aquest any quan entren les banderes, hem trobat a faltar la senyera, la ikurriña i la sami. Però nosaltres vam intentar fer-nos veure i explicar la lluita del nostre país amb la samarreta de la V.
 
Tot s'ha de dir que durant la sortida i entrades en els checkpoints ens fan mencions de Catalans o de La Molina.

Com cada any després del banket vam anar a portar el trineu amb tot carregat per la cursa al restart. Y anavem a dormir tardíssim.
Ayer sábado 6 de Marzo los handlers del equipo de Marçal consiguieron llegar a Alta después de pasar tres noches en Oslo por culpa de una huelga de aviones.
Llegaron con el tiempo justo para hacer una ducha y ir hacia el start banket. Lo complicado es que handlers y musher han tenido poco tiempo para poder hablar y para poder hacer estrategia de la carrera.
El start banket cada año lo hacen más complicado, como hay muchos inscritos se les ha ido un poco de las manos y tienen que dividir la cena en dos salones, el que no nos gusta a los equipos es que en un salón estavan los mushers y un handler y en el otro el resto de los handlers, equipos totalmente divididos. Miquei es un caso a parte, commo que él ya casi es un VIP aquí en Finnmark siempre le toca ir solo en una mesa con gente importante.
Des de que venimos a Finnmarkslopet siempre hemos participado como equipos catalanes, pero este año al ser campeonato del mundo era totalmente diferente. Ya hace meses des de la organización se nos avisó que teníamos que correr como españoles.
Fue una lástima porque este año cuando entran las banderas, hemos echado en falta a la senyera, a la ikurriña y a la sami. Nosotros intentamos hacernos ver y explicar la lucha de nuestro país con la camiseta de la V.
Todo se tiene que decir que durante la salida y entradas en los checkpoints hacen menciones de catalanes o de La Molina.
Como cada año después del bankes tuvimos que llevar el trineo con todo cargado para la carrera al restart. Y fuimos a dormir tardísimos.