diumenge, 4 de desembre del 2016

SPAIN LONG DISTANCE

Diumenge 4 de Desembre del 2016 comença la SLD a Aranda de Duero.

A les 12:00 hi ha la presentació dels equips i a les 13:00 el Musher Meeting (reunió obligatòria  per a tots els mushers on s'explica tota la normativa de cursa).

Entre Dissabte tarda i Diumenge matí tots els equips han de passar el control veterinari (nosaltres ja el vam passar sense problemes).

A les 18:00 hi ha la sortida, començant pels equips que corren la categoria XS, faran 100 km. amb un desnivell de 600 m. i un únic checkpoint.
La sortida serà cada minut i després dels 23 corredors de la XS sortiran els 12 tirs de la XL. El recorregut per aquests és de 200 km. repartits en 4 trams ( 40 kms., 60 kms., 60 kms. i 40 kms) per tant amb 3 checkpoints a on hi ha un mínim de 9 hores obligatories de descans repartides com vulguis, i 1365 m. de desnivell positiu. Les primeres arribades d'aquests corredors s'esperen a partir de la tarda-nit de dilluns.

Per més informació podeu consultar la pàgina http://www.spainlongdistance.com/

I es pot fer el seguiment de la cursa a http://www.spainlongdistance.com/travesia/  no sabem segur si hi haurà seguiment amb gps com l'any passat o si només hi haurà seguiment d'horaris de pas pels checkpoints.





Domingo 4 de Diciembre del 2016 empieza la SLD en Aranda de Duero.

A las 12:00 hay la presentación por equipos y a las 13:00 el Musher Meeting (reunión obligatòria para todos los mushers donde se explica la normativa de la carrera).

Entre el sábado tarde y domingo por la mañana todos los equipos tienen que pasar por el control veterinareo (nosotros ya lo pasamos sin problemas).

A las 18:00 hay la salida, empezando por los equipos que corren la categoria XS, harán 100 kms. con un desnivel de 600 m. y un único checkpoint.
La salida será cada minuto y después de los 23 corredores de la XS saldrán los 12 tiros de la XL. El recorrido para estos es de 200 kms. repartidos en 4 tramos (40-60-60-40 kms.) por lo tanto con 3 checkpoints donde hay un mínimo de 9 horas obligatorias de descanso repartidas como quieras y 1365 m. de desnivel positivo. Las primeras llegadas de estos corredores se esperan a partir de la tarde-noche del lunes.

Para más información:  http://www.spainlongdistance.com/


Y para hacer el seguimiento de la carrera http://www.spainlongdistance.com/travesia/  no sabemos seguro si habrá seguimiento con gps como el año pasado o si sólo habrá seguimiento de los horarios de paso por los checkpoint.